Dagens sanning: Reflexer är underskattat.

Jag var ute och gick en sväng igår. Det var skönt, men det stör mig att folk inte använder reflexer (ja - bilister har faktiskt svårt att se er - även om det finns lyktstolpar i stan).

Okej, jag vet att jag lovade mig själv att jag inte skulle fastna framför scrubs igår kväll, utan i stället gå och lägga mig, men tro det eller ej - jag fastnade framför scrubs. Men jag kan göra ett ärligt ekännande och säga att det var jag värd. Serien är ju så sjukt jävla bra! Jag ska få Miss C att börja kolla på den serien - om jag så ska dö på kuppen.

image222

Igår var mamma hemma hos mig och satte upp mina gardiner (eftersom jag inte är bra på sådant). Idag ska jag försöka få upp en tavla eller två. Än så länge känner jag ingen panik över att inte ha internet (det lär väl komma i helgen, när jag inte har någonting att göra). Jag ska hem till mor och far och beställa det snart. Denna veckan.. Det är ganska tråkigt att städa - jobbigt att diska.

Nej, nu ska jag kolla runt på internet och se om jag hittar något intressant scoutläger som jag kan åka på i sommar. Ha en bra dag! På återseende.

"You seem unhappy.. I like that"
- Janitor

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: Det vill jag inte

2008-01-08 @ 17:04:20
URL: http://kallamigbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0