Check ignition and may gods love be with you

Onödigt vetande 1: Min storebror är medlem i Facebook! Alla i min vänskapskrets är medlem där. Var är det som är så speciellt med det, egentligen? När jag frågar så kan ingen ge ett bra svar på den frågan. Dom bara tycker att jag ska bli medlem för sakens skull, kom igen! Våga vägra Facebook ;) (jag kommer säkert hamna där snart ändå, men inte nu)

Det vore inte tråkigt med den 25:e just nu, det är en fredag. (onödigt vetande 2:) Det vet jag väldigt säkert eftersom E fyller 19 år den tjugosjätte (exakt två veckor efter mig) och för att jag precis kollade i almanackan för att försäkra mig om att jag inte hade fel.

Onödigt vetande 3: De ska göra en film om smurfarna, eftersom dom fyller 50 år i år. Spännande! Den ständiga frågan som dyker upp i mitt huvud när smurfarna kommer på tal är; Vad heter Gargamels katt? Svar: Azrael.
Nu behöver jag inte fundera på det mer.

Let's spend the night together
Now I need you more than ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0