tio spänn för kärleks-lek

Sitter och lyssnar på Kapitalismen med Fred Åkerström.
Helt underbar låt som alla borde lyssna på. För er som gillar gammal hederlig SVENSK musik alltså. Jag har bara lyssnat på svensk musik hela dagen. Fred ÅkerströmVreeswijk, och så klart gamla fantastiska Nationalteatern.
 Har äntligen köpt djungelvrål som jag ska frossa i ikväll - självklart med mjölk till.

image294
(Ett av många resultat av mitt vadFANskajaggörajaghartråkigt-utbrott)

Btw, jag måste kolla i min frys innan jag går och handlar. Just nu har;
 ¤  fem bortglömda brödpåsar - FEM stycken! Plus en till  som jag köpte idag. Behöver jag tillägga att jag inte äter bröd så ofta?
¤ Dessutom har jag två påsar med wokade grönsaker.
¤ två och en halv påse med broccoli, blomkål och morötter (köpte en påse igår - som jag glömde bort - samt en ny idag)

+ diverse andra små saker som köttbullar och kyckling och sånt OCH en TRASIG glasflaska med coca cola i som någon underlig person har lagt i min frys. Jag har ingen aning om hur länge den legat där.
Det är jobbigt att inte ha någon som helst koll på vad jag äter..

image293

Jag köpte en t-shirt idag. En jätte stor som fungerar som klänning. Den är jätte skön. Jag stod och valde mellan en klarblå och en svart, ja, ni ser ju vilken färg jag tog.. Men jag ska ge den blåa ett försök en annan dag. På onsdag när jag är i skövde. Det är den värd, för dom här tröjorna vad sjukt sköna!
Allt jag har på mig är ifrån Gina Tricot. Tshirt, tights och bälte.

Hit me hard, hit me between the eyes, I wanna see the stars.
Jag skriver kanske mer ikväll.
Nu ska jag ut en sväng. Ha det bra, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0