I made you a cookie... but I ate it

Igår var min familj hemma hos mig. Gjorde mat och grejer. Skit gott blev det i alla fall. Rotfruktsgratänd och rostbiff och wokade grönsaker. Mums! På kvällen åkte vi till mormor en sväng och fikade.

Jag tvättade igår och pappa hjälpte mig sätta upp en klocka och en spegel i hallen. Måste bestämma mig för vart jag ska ha alla mina jävla tavlor. Jag har nog åtta - nio stycken och vill ha minst två till. Ibland blir jag så trött på mig själv. Jag kan inte göra annat än att sucka..

Denna veckan ska jag försöka att vara duktig. Jag ska inte äta choklad i sådana groteska mängder och jag ska ta upp min träning igen. Har haft en veckas paus p.g.a rygg och knä smärtor. Har känt mig lite vek, men så är det. Igår kväll beslöt jag mig för att ge mig ut och cykla en sväng, och det var förbannat skönt! Jag älskar att cykla i stan, det går så lätt jämfört med i Blomberg.

image268

funderar på att införskaffa mig ett par nya skor. ett par svarta.

(skulle inte vara så tråkigt att sova nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0