"du är allt en man kan få, du är bättre än die hard två"

Jag kom just på att jag inte åt mina djungelvrål idag, så jag får äta dom imorgon istället. Fy sjutton vad gott! Går det någon bra film på TV imorrn? Oh, jag såg första avsnittet i sjunde säsongen av scrubs förut. Den serien är sjukt underbar. Vad vore mitt liv utan scrubs? (det lät ganska sorgligt) ;)

image296

Nu är det tänkt att jag ska gå och lägga mig, jag börjar bli trött. Jag har precis varit ute och gått - då brukar man bli tröttare. Det är tråkigt att helgen går så fort. Det är tidig söndag och om några timmar kommer jag vakna igen och få ångest över alla kläder på golvet, allt damm i vardagsrummet och allt skabbigt i köket. Jag ska ta i tu med det någon dag. När jag orkar. Vi får se när det blir av (:

Nu ska jag gå och lägga mig i den bästa sängen som finns. Hejdå..


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad häftiga bilderna blev!
Varför kan aldrig jag få för mej att görs något sånt .. impulsivt, kreativt?

2008-02-24 @ 12:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0