Durch den monsun

Den strömmar just nu ut ur mina hörlurar. Wonderful. Har haft många besökare på bloggen idag (ja, för att vara jag i alla fall) och det är väldigt trevligt. Fattar inte vart alla kommer ifrån, men ni är i alla fall varmt välkomna (:

Vad jag har åstadkommit idag är nästan pinsamt. Jag har inte gjort ett dugg idag. Igår var jag en tapper människa och var på stan och införskaffade mig en svindyr tshirt och en skärp. Och ytterligare en huvudbonad. Jag måste sluta handla kepsar och mössor - igen.

Har hittat min outfit för middagen i Januari. Blir en knäkort klänning med rutmönster, och ett par guldskor - ve och fasa. Får se om jag kommer att ta dom eller mina svarta. Klänningen och skorna lånar jag så klart. Tänker inte lägga ner pengar på en känning jag aldrig kommer att använda igen. Jätte fin var den i alla fall, och ska ta kort på den när jag tagit hem den.

Helt ointressant inlägg, men nu ska jag se på Taken, för tredje gången sen jag kom hem. Har ännu inte sett på min nyaste TH DVD, mycket dåligt av mig, men har inte haft tillgång till tv:n. Faktiskt..

Bara för att jag är så himla glad för att det finns så underbara människor överallt så lägger jag in denna:
WO SIND EURE HÄNDE (LIVE)
Stor favorit <3

Kommentarer
Postat av: Kristen Annderson™

wow, really??? O.O

that's really creppy!!

bill is your favourite?

Postat av: Kristen Annderson™

Thanks =D

I have to do one from georg and other from gustav xP



yes, my favourite is Tom...he's so handsome. he put that mask of insensitive guy but is not like that....he's soooo cute <3

Postat av: Kristen Annderson™

haha

I can't imagine tom with some other kind of clothes xP just doesn't fit xP



don't talk that smile...OMG what a vison....he let me breathless...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0