Det här sysslar jag med när jag inte kan sova.

En blandning av trötthet och alltför långa naglar.
Okej, det här är lite scary. Men jag är så snäll och lägger in två videos på mig själv, för första gången någonsin. Jag ska försöka spela Tokio Hotels Reden. Självklart går det åt helvete. I det första klippet har jag glömt att trycka fram låten och i det andra fanns det inte mycket plats kvar på kameran. Men som jag förklarar i videon så lovade jag någon (ifrån Kanada därav min engelska i första klippet) att lägga upp denna. Jag ska spela in en till video där jag spelar hela. Kvalitén suger verkligen, men jag hoppas ni hör lite i alla fall. Och det är lite läskigt att höra sig själv prata..


Kan tilläggas att jag bara spelat gitarr i några månader. Jag kanske borde utvecklats mer än jag gjort.. men, ja, ja. Jag kan inte sjunga den ännu, eftersom jag tappar bort mig då. Försökte göra det på en annan inspelning men det blev katastrof. Jag försöker bland annat mima till låten i videon under, men efter mitt tappra försök så gick allting åt helvete efter det ;)


Küss

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Du spelar bra ju!

2008-08-08 @ 16:14:41
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: linnea

Spelat några månader? Du är grym, ROCKSTAR!! Sen vi fika har ja allt lyssnat in lite th, o jag förstår varför du gillar dem.. Ta vara på allt, o ha en härlig helg kram linnea

2008-08-08 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0