Jag vill köpa mig ett nytt liv.

image51

Jag vill väldig gärna ha denna. Såg den första gången på ikea i Jönköping och jag blev helt frälst med en gång. Jag ska ta tag i mitt lägenhetsletande, så att min familj får det lite bättre hemma.

Jag har hittat ett bord jag eventuellt vill ha. Jag tyckte att det var ganska fint, eller ja, ett utav dom bättre barbord jag sett hitills. Dessutom skulle jag jätte gärna vilja ha en stor bokhylla, där man behöver en stege. Som dom har i skönheten och odjuret. 
Mina vill ha, från vänster: Barbord ifrån Em, Skrivbordsstol, magnettavla 1, magnettavla 2, dokument set, klocka med james dean ifrån Tradera, klocka med james dean ifrån tradera.

Jag har dock inte hittat någon snygg soffa ännu. Jag misstänker att den också kommer att gå i svart, precis som allt annat i min lägenhet kommer att göra. Jag har inte heller hittat något snyggt skrivbord, som självklart ska vara i det mörkaste lagret.



+ att jag ska köpa mig en fisk, eller en kattunge. Det blir nog en fisk. Jag tycker inte man ska ha katter inne i stan.. Innekatt möjligtvis, men vilket tråkigt liv. Hmm.. får se.


Inatt var det inte bra, inte bra alls. Klockan halv två gick jag ut och gick i en timme. Efter det var det skönt att lägga sig i sin varma säng. Då gick det lättare att somna till hey there delilah. När jag vaknade hade jag ångest och kunde inte gå ur sängen.

Men jag har varit duktig och äntligen köpt ett nytt batteri till min mobil. Så nu kan jag prata med folk hur länge jag vill.

Den här låten lyssnade jag också på inatt. Vilket jävla låt egentligen, men på något sätt är den bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0