Auktion, design 2

Hej!

Detta är alltså design nr. 2, nedan följer information om designen;

Designen:
- Designen är gjort med en skärmupplösning på 1280*800 och har ni en mindre skärm kan designen se lite konstig ut.
- Det som ingår i designen ser ni framför er.
- Inläggen är breda och du kan lägga in bilder som är max 700px breda, passar bra till en fotoblogg, eller en blogg med många bilder?
- En länk till min blogg måste vara kvar på sidan, och får inte tas bort eller ändras utan min tillåtelse.

Vad som kan ändras:
¤ Jag kan självklart lägga in en musikspelare eller en klocka eller något liknande, om du vill ha något sånt.
¤ Bakgrundsbilden/färgen kan ändras
¤ Om du vill ha en bild i kommentarsrutan kan jag lägga till det.

*
*
Utgånspriset på denna design är 150:-
*
*


Glöm inte att lämna din mailadress, utan mailadress kommer jag inte att kunna kontakta dig om du vinner!
Vid eventuella frågor hänvisar jag till min blogg, eller min mail: [email protected]


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0