Trist.

Jag har jätte tråkigt. Verkligen. Jag sitter på jobbet och har ritat i någon timme nu. Jag kollar ut genom fönstret och ser regn som droppar mot rutan. Jag har inte kunnat sova. Jag har inte sovit ordentligt på flera dagar och det tär verkligen på ens kropp.

Såg precis att jag börjar skolan den 20 augusti. Klockan tre! Det betyder att jag inte kommer att gå på första lektionen som det ser ut nu, och säkerligen inte på lektionen dagen efter heller. Men de första lektionerna är väl inget viktigt ändå. Eller jag vet inte.

En bra sak dock: Jag kanske ska iväg på en weekend resa med familjen inom några månader. Jag la ett förslag till mamma som hon (förvånansvärt) nappade på. Jag hoppas bara att det blir av!

Destination: Hamburg!
Jag var tydligen i Hamburg för två år sedan, när vi var på väg hem ifrån Berlin (ta mig tillbaka!). Det är en väldigt vacker stad (det lilla jag minns) och jag minns att jag sa att jag kunde tänka mig att bo där. Det var först i går som jag faktiskt förstod att det var Hamburg vi varit i. Vi hade bara stannat och ätit, och åkte i princip bara igenom, och jag var sjukt trött och inte riktigt med på vart vi var någonstans, haha.

Nu ska jag bara bearbeta familjen lite mer, så att dom inte glömmer av att vi pratat om det.

Mina framtidsplaner börjar se ljusare ut också, och det är skönt. För en gångsskull tänker jag på min framtid och vad jag verkligen vill göra. Jag ska utomlands, jag måste åka nästa sommar annars kommer jag att fastna här, och det vill jag inte. Har tittat på intressanta skolor, skickat efter information, och läst och läst tills mitt huvud nästan sprängts. Nu känns det bra.

Till helgen kommer jag att åka iväg på läger i TIO dagar. Utan internet. Förstår ni vad detta innebär? Jag kommer att bli galen, få abstinens redan efter några timmar. Jag missar utlottningen av biljetter till TH's konsert, men som tur är har jag vänner som jag kan hjälpa mig med det och som kan hålla mig uppdaterad.

På onsdag ska jag ner till Jönköping efter jobbet. Jag ska lämna lite kläder, kolla posten och ta hem kängor, sovsäck och lite kläder som jag ska ha med på lägret.

hörs senare /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0