Korv.

Det var dagens samtalsämne vid frukost. A1l berättade att man kan beställa in hela grisar i spanien och äta direkt från grisen. Jag blev lite illamående. A2 berättade om när han och hans tjej K åt gristryne i Brasilien, och då kom A3 in på korv. A3 har jobbat på scan. Jag mår fortfarande illa. Jag klarar mig ganska bra utan att veta vad korv, köttbullar och sån skit innehåller.

Jag kommer bara att tänka på när min bror beställde in någon obeskrivligt äckligt när vi var i Berlin. Det såg ut som rått kött inlindat i bacon - och det var gigantistk! Både jag och D kunde inte koncentrera oss på vår egen mat, för vi hörde, och såg honom slafsa i sig det där äckliga seniga köttet. Jag satt intill och jag kunde verkligen inte äta min egna mat som bestod av pasta och någon svampsås. Åh!

Om jag inte hade tyckt att kött är så jävla gott hade jag blivit vegetarian för länge sen. Jag är imponerad över er som är det.

GUD VAD JAG SAKNAR BERLIN!

1. 2. 3. 4. 5.

1. Min bror och jag på en restaurang i Babelsberg, där jag åt världens godaste gulaschsoppa! (INTE den restaurangen med det äckliga köttet. Jag måste lägga upp en bild på det sen..)
2. Jag och mina bröder besökte en bunker i centrala Berlin.
3. Jag är sjukt svag för saker som ser lite gammalt ut.
4. Utanför Sony Center
5. Jag och mina bröder var ute och gick och hittade denna snygga fasadbelysning. Ja, det är en yrkesskada. Jag kollar alltid hur allting är belyst, och om det finns tillräckligt många lampor i förhållande till rummet, och om lokarler har utrymningsplaner.

Jag vet att ni kanske sett dessa bilder förut, men jag har inga bilder här på jobbet (surprise!)
Nu ska jag jobba. Küss

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Menyn står mitt i vägen på bloggen, man ser inte häflten det du skriver. Plus så kan man inte kommentera. :/



Btw, vad var det för "sida" jag kunde smygtitta o se när du börjat med designen...eller skulle du skicka mail? =)

2008-08-14 @ 16:24:05
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Så, tog bort den nu. :D



Okej. det är bara att skicka mail. Jag svarar alltid. ;-)

2008-08-14 @ 16:47:43
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0