That beer I had for breakfast wasn't bad, so I'll have one more for dessert

image211 Okej.. Har ni någon gång drömt om att ni ser er själv ifrån någon/några andras ögon? Det gjorde jag inatt. Jag vet inte om det jag drömde är sant, men det känns så, tyvärr. Det var svårt att fatta vilka som var vilka, men till slut förstod jag vem som var vem - när jag såg era föräldrar. Jag skulle göra vad som helst för att sluta drömma dom drömmar jag drömmer, allvarligt talat så är det skit jobbigt..

Tre versioner av Sofia - det är helt sjukt att ni kan se mig så olika. Och samtidigt så skrämmande.


Jag hoppas inte att det var sant.


Kommentarer
Postat av: alexandra

har du msn ? så kan jag ge dig min kod så du kan gå in o kolla på den? mvh alexandra

2007-12-28 @ 13:24:07
URL: http://gummman.blogg.se
Postat av: Karolina

Usch det är jobbigt med mardrömmar. Förhoppningsvis går de över. Vilken dunderfin logo du har där uppe! :)

2007-12-28 @ 23:42:48
URL: http://www.xarro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0