Mars 24, 2011


Jag är lite ur form. Fysisk för en gångsskull. Jag behöver säkert glasögon, dataglasögon. Mina ögon är så trötta efter jobbet att jag inte orkar sitta vid datorn när jag kommer hem. Det har varit så enda sedan jag hade migrän förra veckan och låg och grät i sängen för att jag hade så ont.

Men känslan och vetskapen om att jag snart ska flytta, att vi går mot ljusare tider gör att jag just nu mår så himla bra och är så sjukt nöjd och glad. Och ikväll bjuder mamma på våfflor.. aaah!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

uh, migrän är som att ett väldigt litet helvete har bosatt sig i huvudet.



svar: Tack! Fast det blir (antagligen) mysigare när jag fått upp alla mina ljuslyktor och prylar. :)

2011-03-25 @ 08:41:48
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0