"En film om Freddie Mercury ska spelas in 2011 med Sacha Baron Cohen i huvudrollen"


Detta har tydligen varit känt sedan september förra året, men jag såg detta precis nu. Sacha Baron Cohen som Freddie Mercury?

När jag läste det tänkte jag många negativa tankar, men så när jag lugnade ner mig och verkligen tänkte efter så kanske det inte är så dumt ändå. Jag gillade verkligen Cohen i Sweeney Todd och efter att ha sett bilden ovan så blev jag genast mycket bättre till mods.

Filmen kommer fokusera på tiden upp till deras äckliga bra framträdande på Wembley Stadium under Live Aid 1985.


Aaaah!!

I år är det dessutom 40 (!) år sedan Queen bildades, och 20 år sedan Freddie dog ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0