Calm down and breathe.

[tidsinställt inlägg]

Nu sitter jag i bilen på väg mot en spelning. Den är i en lokal jag aldrig varit i förut och jag har ingen aning om hur det kommer att se ut. Har sett en planritning dock, och lokalen är ganska liten, och jag vet inte hur det kommer se ut framför scen. Men hoppas verkligen att det finns ett fotodike så man slipper trängas med publiken. Eller ännu värre, fota ifrån mixerbordet.

Blir det inget krångel vid dörren så får jag komma in med min systemkamera. Jag har fått fotopass och ska fota ett svenskt rockband. Är nervös eftersom det objektivet jag beställt inte kom i tid, så jag får ta det jag fick med kameran, och det är inte så ljusstarkt, normalzoom (50-200mm) och bara F5,6, istället för vinkelobjektiv med F1,8 men det blir nog bra ändå.

Jag har en tendens att överanalysera saker och stressa upp mig i onödan. Som just precis i denna stund. Om någon läser detta innan nio så får ni gärna skicka ett sms till mig och lugna ner mig.

Kommentarer
Postat av: Mariam

don't cry bb, you're beautiful and I love you.

2011-03-05 @ 06:22:46
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0