The tourist


Jag såg denna igår. Jag blev besviken. Jag kände av deja vu känslan rakt igenom. Det kändes helt enkelt som att man sett filmen tusen gånger tidigare, vilket man också har gjort, men med andra skådisar. Efter halva filmen gissade jag hur den skulle sluta, och hade rätt. Så typiskt.

Och jag blev lite besviken över Depps filmval. Han brukar inte göra sådana här förutsägbara roller, det kändes som att han inte valt denna rollen utifrån vad han själv ville, utan att någon valt den åt honom. Men han är och kommer alltid vara en fantastisk skådis, och Angelina Jolie är sjukt smal. Punkt.




Kan meddela att nästa manip kommer upp ikväll och den blev faktiskt bra. Jag är supernöjd med den.. Men nu ska jag se på På spåret och sedan kolla på bilden igen innan den publiceras. Man ska alltid ta en paus när man tror att man är klar med något, för att senare komma tillbaka och kolla på det igen. Man kommer alltid på någonting mer att lägga till/ändra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0