Ledig und sjuk

DJ Mangoo Feat Deadline – Fanta & Rosé
Electric Six – Danger! High Voltage (vi festade till den låten i London när vi besökte lillebror, har lite ofrivilligt börjat gilla den. Videon är grym. Gay bar är för övrigt också lite svängig)

Sitter här och plågar mig själv lite genom att sitta och trycka på ett nygjort sår och lyssnar på dålig musik, bara för att jag kan. Har blivit lite sjuk på kuppen också. Har skit ont i öron och hals. Awesome. Skönt att ha fyra dagars ledighet som jag kan vara sjuk på. Fantastiskt!


Jag bor typ i min Sonisphere tshirt, den är så äckligt skön! Saknar dom jag jobbade med där, det var så sköna människor! Hoppas jag kan jobba där i sommar igen. Nu ropar mams. tjing.

Kommentarer
Postat av: Amina

fin header!

2011-01-05 @ 23:55:07
URL: http://aminagasanin.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Jag vet. Bara för att man tydligen ska ha den påslagen och vara nåbar jämt och ständigt. '-_-



usch, krya på dig fort!

2011-01-06 @ 14:46:14
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0