Du tar din plats bland dom du håller av.

Jävlar. Tack för alla fina ord i förra inlägget. Ni är tokiga. Tack och tack igen. Jag vågade nästan inte logga in för jag var rädd att ingen skulle kommenterat. Men så var det inte, och jag blev så himla glad. Har ni några förslag på något ni vill se så får ni mer än gärna tipsa mig, så ska jag försöka göra något bra av det!

Vi har haft spelkväll här hos mig i kväll. Ätit pizza och umgåtts. Ett bra sätt att fördriva en lördagskväll helt enkelt. Min hjärna försökte motarbeta mig, men jag klarade mig bra ikväll och det känns bra. Jag kan mer än vad jag tror och när man själv lägger märke till det så är det stort.

Jag arbetar mig långsamt uppåt ifrån det jag befunnit mig i de senaste veckorna och jag är därför lite off. Det är inget ni märker  så mycket, men skriver det mest för dom som känner mig och som kanske kräver en förklaring till diverse saker. Det är inget jag inte kan hantera, och det är okej.

Nu ska jag försöka sova.
Bon Jovi – Always

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag blev inspirerad av dig för några inlägg sen att leta efter sånt här :) tack!



sv: ingen orsak :) kul att berömma dig :) du 'r duktig så :)..

Skulle gärna vilja se en manip på tvinsen tillsammans :) om du inte gjort någon sån förut :)?

2011-01-23 @ 10:09:22
URL: http://answertolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0