Släpp aldrig in dom

"Thåström kommer att göra en enda spelning under 2011. Han kommer att göra denna exklusiva spelning på Way out west i Göteborg"

Men hallå? Varför ska han spela på Way out West? Det är verkligen inte Thåströms stil what so ever. Men jag kanske bara har fått för mig att WoW är en pop/house festival? Ja, nu när jag läser på lite så är den inte riktigt som jag trott att den varit, men tycker ändå inte att Thåström passar in där. Han passar egentligen inte in i festivalsammanhang alls. Man ska se honom i en arena, eller på en mindre spelning. Men första gången jag såg honom var på Arvikafestivalen, och det var hittills den bästa spelningen jag varit på.

Okej, jag erkänner, jag är sur för att han bara gör en jävla spelning i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0