Christer i P3

Idag pratar de om alla småsaker som man stör sig på i vardagslivet. Och det är så underbart att höra, jag sitter här och småskrattar för mig själv, för det är precis så jag själv går runt och tänker konstant. En grej som jag tycker är sjukt irriterande är när man står i köer i mataffärer och folk som börjar rota efter sin plånbok när dom är framme vid kassan. Varför förbereder man inte sånt när man vet att man ska betala? Å andra sidan är ju jag också en sådan person som ställer mig upp och väntar in hållplatsen på bussar och tåg när jag ska kliva av. Å andra sidan så VET jag att alla stör sig på att jag inte stänger köksluckor efter mig. Jag stänger kökslådor, men luckor har jag lite svårt för. Mamma försöker lära mig, men det går sådär.

"Jag stör mig så på att jag har så dålig täckning i källaren"
hahaha


Skulle hitta en 'rolig' bild att slänga upp och hittade denna. Jag sitter verkligen alltid (ofta) så där framför datorn, och det var precis så jag satt när jag fick syn på den. Sorgligt? Kanske. Bilden är tagen uppe i mitt rum i Stockholm, där jag bodde under 2½ månad förra våren. Jag saknar det verkligen så himla mycket.

Jag saknar Andreas också. Jag lunchade med honom förra veckan innan jag åkte hem och trots att vi inte träffats och knappt haft någon kontakt på ett halvår så kändes det ändå så klockrent att träffa honom. Så känner jag med de flesta av mina vänner och det är det som gör dom så himla bra. Trots att jag är dålig på att hålla kontakten (men försöker bättra mig) så finns ni kvar. Jag tycker om er så sjukt mycket och saknar er ofta.

Kommentarer
Postat av: sebastian

åhh saknar dig med!

Men fan fika i slutet på mars!!

2011-02-15 @ 15:57:29
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0