Just because we use cheats doesn't mean we're not smart


Jag har alltid varit svag för militärmönstrat och militärkläder. Därför var det ingen längre tvekan när jag såg denna i Stockholm i går. Vicky fick sig ett gapskratt senare under bion då jag påpekade att Kristen Stewart hade en identisk jacka på sig i Welcome to the Rileys. Sorry att jag ser lite halvdrogad ut, men det är så jag ser ut..

Jackan är ifrån Weekday.
Köpte också en annan ful jacka för 80 spänn som jag ska göra om till en väst och sätta på en massa nitar. Kommer bli supersnyggt.

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

I love it!! Suits you SO much! :D

2011-02-06 @ 22:21:23
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: inte Vicky

KStew, that is all :) but yea i like it, looks good!

2011-02-06 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0