Miss Li, Green edition. Vara konserthus 2011.04.15





Är medveten om att ni antagligen är lite trötta Miss Li bilder, men dessa är de sista som kommer upp i bloggen. Scenljuset var inte helt hundra, men lyckades ändå få till några bra. Utrymmet framför scenen var inte heller något att jubla över och jag satt ca 1h på huk. För mig som har haft dåliga knän under hela min uppväxt var inte detta den ultimata arbetsställningen, men samtidigt värt det. Miss Li är ett nervknippe på scen, och hon backades upp av fantastiska musiker. Hennes musik är så fruktansvärt bra och medryckande och hade jag stått i publiken hade jag dansat tills jag inte orkat mer.

Ni som inte har sett Miss Li så passa på nu i sommar om ni är på någon festival, ni kanske inte gillar hennes musik, men hon ger väldigt bra konserter. Och det är det som är så bra med artister. Det finns många artister (för att nämna några: The hives, Jay-Z, Keizers Orchestra och Paramore) som jag inte lyssnar på, eller gillar speciellt mycket, men som har sådan scennärvaro att man ändå stannar en hel konsert bara för att de ger en så bra show. Och Miss Li är verkligen värd att tittas på.

Se också red edition och blue edition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0