Frågor till er.

Är sugen på en ny design. Igen. Det har gått tre veckor sedan jag bytte sist, och nu är jag sugen på en ny. Den nuvarande är jag väldigt nöjd med, men jag tycker den ser lite tråkig ut. Jag borde nog försöka byta ut lite bilder istället för att göra en helt ny.

Jag inte riktigt hur jag ska utforma designen, jag har så många fåniga kategorier som egentligen inte behöver ta upp onödig plats. Vilka är era favoritkategorier som jag borde ha med? Vore tacksam för era svar, för jag får alltid lite små ångest när jag måste sålla vilka som jag vill ha med.

Vad ni vill se mer av i bloggen? Vad det är som gör att ni kommer tillbaka? Ska jag skriva mer om vissa saker? Försöka publicera mer Digital Art, eller bara fortsätta som jag gjort hittills?

Vet inte om ni sett det, men jag är snart klar med Mirres hemsida. Framsidan ligger redan uppe, och ni kan ju gå in och kolla in den och lämna en kommentar om vad ni tycker. Den är enkel och stilren, och jag är väldigt nöjd med den.

Tänkte avsulta denna inlägg med att jag verkligen är lite småirriterad över att jag inte kommer ihåg hur jag gjorde bilden ovan.

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

"avsulta denna inlägg" <3



Jag tycker om din blogg så som den är vad gäller dina inlägg. Finns inget jag tycker ska bort eller något jag kan komma på som ska läggas till. :)

2011-04-29 @ 20:50:24
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker din blogg e superbra :)! gillar dina inlägg och bra variation =)! som Sheriilyn sa under mig; säger till om jag kommer på ngt annat :)!

2011-04-30 @ 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0