fotojobb


precis som förra gången så är jag lite nervös. Denna gången ska jag fota Miss Li i Vara. En liten fördel med att bo i en småstad är att man kan få möjlighet att fota artister lite 'enklare' än om jag bodde i en större stad. Men så tar fördelarna slut där också. Jag är i alla fall peppad till tusen och sitter och lyssnar igenom Miss Lis skivor på spotify. Jag har sett henne live två gånger förut på Peace and Love i Borlänge och hon verkar så himla mysig. Hon är verkligen fantastisk på scen och har en riktigt bra energi, så jag hoppas att jag ska lyckas fånga det ikväll. Ska även fota förbandet också, men minns tyvärr inte vad dom hette.

Usch, nu blev jag nervös igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0