bra fredag.

Det första jag kollar hemma vid datorn är för en gångsskull facebook. Där ser jag ett nytt klipp på twinsen. Och GOD DAMN var heta dom är. Bill har börjat odla skägg och det varbland det hetaste jag sett ever. När man tror att han inte kan bli snyggare så lyckas han alltid att motbevisa en. Vore trevligt med en bra bild så man slipper spana in det på en dåligt inspelad video. Anyhow, it looks good so far.

Och när jag satte mig i bilen på väg till jobbet, vilken är den första låten jag hör på radion? Jo 800 grader med Ebba Grön. Jag är jävligt trött idag, men det är okej, för min dag kunde inte startat bättre än så här.

Fangirlmoment 201.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0