Apa.

Det suger verkligen när tekniken strular, vilket den har en tendens att göra väldigt ofta. Jag jobbade hårt med en ansökan till ett internship, och idag när jag loggade in så såg jag att ansökan inte kommit fram.

Status: * NEVER COMPLETED *. Wtf? Jag vet att jag gjorde allting jag behövde göra och skickade in den i tid och jag fick t.o.m ett meddelande där det stod att dom mottagit den. Jag har mailat till dom, men jag vet att många sökt och att dom inte kommer att bry sig om det. Det är bara så irriterande att jag inte ens får chansen att visa upp det jag gjort bara för att tekniken krånglade.

Men det finns säkert en mening med det, och jag får inte låta detta tynga ner mig. Det är bara att jaga nya möjligheter. Börja lågt och jobba sig uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0