WIP

Detta är den enda bilden som jag kan lägga upp utan att avslöja alldeles för mycket av vad jag har tillbringat de senaste tre timmarna med. Och det värsta är att jag är inte klar än på långa vägar.

Jag drömde om detta i natt nämligen och var bara tvungen att göra en ny manip. Och som det ser ut nu så verkar den bli ganska bra faktiskt. Och nej, det är inget blod, inga tårar (det kommer nog i version 2) och inga skärsår eller sårskorpor.

Jag lyssnar på min aukustiska spellista på spotify och just nu känner jag mig väldigt lugn, harmonisk.

Är det någon som vågar sig på en gissning på vad jag förvandlar Bill till?
Tror det är ganska svårt att gissa i alla fall, men jag kan i alla fall säga att han inte är någon geisha.

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Tack <3

2010-09-11 @ 20:52:53
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0