"Visions are worth fighting for. Why spend your life making someone else's dreams?"



Lack of news
Är det bara jag som tycker att det är allmän brist på nyheter i film och musikvärlden? Eller ja, jag kanske ska precisera mig lite. Just nu tänker jag främst på Tim Burton nyheter. Det är ju sedan länge bestämt att Burton ska göra en film om Familjen Addams, och den ser jag fram emot så himla mycket, jag vet att den kommer att bli magisk! Sedan ska han tydligen göra en film om artisten Margaret Keane. Går man in och kollar på hennes sida, så ryser jag i hela kroppen. Det är Burton.


Mest av allt så önskar jag verkligen att Tim Burton Exhibition ska komma till sverige, eller till ett grannland så att jag kan åka dit. Utställningen har för övrigt en underbar sida, med en massa fina bilder av och med Tim Burton.


ska snart ta tag i min + några vänners bloggdesigner och styra upp dom lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0