The bird is here and we are off to wherever those wings take us

Igår började jag på en ny fotomanipulation. Jag hoppas verkligen att jag blir klar med den idag. Jag har inte kollat på den sedan igår, så jag vet inte om jag fortfarande gillar den lika mycket som när jag stängde av datorn. Jag har sovit, och lugnat ner mig lite sen igår, men jag håller tummarna. En liten ledtråd kan ni få. Eller nej, det får ni förresten inte alls det. Då känner jag bara pressen krypa upp längs med byxbenet, und det gillas inte.

När jag kommer hem ska jag se till att få saker gjorda som jag inte gjort ännu. Designjobb. Jag ska också boka in en liten tripp till Helsingborg. Awesome.

Är det bara jag eller känns hela världen väldigt off just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0