Music nonstop

Igår innan bion (som för övrigt var väldigt bra) spelade jag gitarr och piano. Mycket. Jag försökte göra en film där jag spelade hilf mir fliegen på piano. Jag klarade den faktiskt helt felfritt för en gångsskull. Men kameran ville inte riktigt sammarbeta, så ljudet blev helt fucked up, så det kanske kommer en annan gång. Det tråkiga är ju att jag spelar på en synth, eftersom vårt piano är så fruktansvärt ostämt, och därför blir inte heller ljudet så bra.

Körde även igenom In Die Nacht på gitarren och kämpade mig även igenom den aukustiska versionen av Automatic samt Silversteins My Heroine. Jag snubblade även igenom durch den monsun på mitt gamla munspel. Det ni.

När man har total idétorka framför dator och allt grafiskt, så får man helt enkelt ta till musiken och köra igenom gamla saker, för att påminna sig själv om att vill man så kan man och man är inte så värdelös och uttorkad som man tror att man är. Ibland behöver man bara smärtan det ger i fingertopparna efter att ha spelat gitarr nonstop i tre timmar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit va musikalisk du var då? Kan du spela fler instrument med? Självlärd?



Tack!

Jag har gjort den piercingen två gånger och den har alltid funkat jättebra med läkning och allt. Har även provat den vanliga läpp piercingen två ågnger och den skavde bara på tandköttet. Tog ut den förra veckan dock, och fasen va tomt det är. Men det är min absoluta favorit piercing, så den kommer nog snart tillbaka!

Har en fascination av piercings. Man kan göra så mycet roligt, och det behöver inte lämna spår. Vill prova så många jag kan innan jag dör:)



Och den tand bloggen, kollade in den förut. Så jäkla charmigt!

2010-09-06 @ 12:36:03
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0