jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är

Jag vill byta efternamn. Mitt efternamn är så vanligt, och jag är ingen vanlig människa. Det passar mig inte alls. Jag har ogillat det väldigt länge nu, men samtidigt är det ju något som verkligen föknippar mig med min familj. Dock heter ju mamma och pappa olika i efternamn, så varför kan inte jag också kunna göra det?

Jag har länge funderat på att byta ut, och lägga till ett mellannamn. Men det har aldrig blivit av. Tror jag ska ta tag i det snart och verkligen göra det, så jag slipper få ångest varje gång jag kollar på mitt körkort eller på 'viktiga' brev som ramlar ner i brevlådan.

Anyhow, mötet igår gick bra och det kändes bra. Jag vet att jag kommer få ihop något bra och jag har redan en ganska klar bild i huvudet på hur jag ska göra hemsidan, vilket är skönt.

Det var inte helt okej att temperaturen var nära nollan i morse när vi åkte till jobbet och det låg frost på marken.
vart sjutton tog september vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0