Det känns att hösten är på väg


Jag känner det i kroppen, jag känner det i huvudet och jag känner det i luften. Luften är renare och fuktigare. Naturen är bäst på sensommaren/hösten. Alla färger gör mig alldeles varm även om det blåser kalla nordanvindar. Men - kroppen stänger in sig i sig själv för att skydda mig mot hjärnan som försöker spela mig en massa tokiga spratt. Det blir mycket gitarr, drömmande, skrivande och stillasittande bakom en dataskärm, med hög musik för att bedöva det som bankar på insidan och som försöker gräva sig ut.

Kroppen försöker helt enkelt att skydda mig mot mitt egna huvud.
Gissa vem som vinner?

Men jag är starkare nu.
make some fuckin' noise.

Kommentarer
Postat av: SORA

Har ni bokat London tix än!? :D

2010-09-14 @ 18:28:12
URL: http://sorax.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det kan vara bra att inte trycka bort allting jämt heller.. låt det komma fram också så du inte samlar och samlar ihop massa skit :( jag har gjort det och nu måste jag kämpa som fan för att jag ignorerade allt.

2010-09-14 @ 23:09:08
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0