“Courage is like a muscle. We strengthen it with use.” – Ruth Gordon

Okej. Jag är irriterad. Fortfarande. Vissa personer är så dumma i huvudet så jag kan inte ens prata om det. SUCK. Oh, min mobil har pajat. Den har fått en fuktskada och jag kan inte skriva sms eller gå in i menyer. Underbart. Så, det blir en ny telefon idag. Great. Pappa fölljer också med, för vi ska kolla på en till honom också. De tar alltid med mig när dom ska köpa nya elektronikgrejer. Fun, fun. Lyckades dock jävligt bra med min sminkning igår, berodde nog mest på att jag hade ganska ont om tid. Träffade också på en kille som kände basisten i Crashdïet.

1-0 till mig.

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

You look so lovely! White nails <3

2010-09-26 @ 13:32:00
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Alex

Måste säga att jag älskar sättet du skriver på :)

2010-09-26 @ 18:36:33
URL: http://alexaislinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0