Hahllåå


I brist på bättre så önskar jag er en god morgon. Jag är jätte trött eftersom jag knappt sovit något i natt. Har vaknat ungefär en gång i halvtimmen fram tills jag gick upp för 1,5 timme sen. Sånt tär på en. Slutar runt lunch idag, för jag ska åka till Göteborg och gå på ett möte, och träffa en vän över en fika.

Det är sjukt hur fort veckorna går nu. Det är ju snart jul! Okej, det kanske var lite överdrivet, men det är fasen snart November!

Pratade med min lillebror igår. Ska bli riktigt nice att komma ner och hälsa på honom i slutet av November. Jag ska försöka få med mina bröder på We will Rock You musikalen. Någon som sett den? Mamma och pappa har sett den och sa åt mig att jag borde se den. Dom gillade inte ens Queen speciellt mycket innan dom såg den, och jag som älskar Queen kommer väl antagligen att avlida när jag sitter i stolen. Ett måste när man är i London helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

åh London. vill verkligen åka dit. har inte varit där sen jag var 10, och det känns inte riktigt som att utomlandsresor räknas så mycket när de hände när man var liten för att minnen från barndomen oftast är ett virrvarr. Hoppas du får kul! Eller, det är klart att du kommer få!



svar: Det gör jag verkligen.

2010-10-08 @ 10:59:26
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0