Utkast: Okt. 14, 2010

Varje dag förundras jag över tokio hotels fandom. Alla tror sig veta vad som är 'bäst' för alla andra. Alla har lite smått storhetsvansinne, och bara bråkar med varandra. Har man inte hört något om bandet på några dagar så uppstår töntiga rykten, som folk rycker och sliter i. Det börjar smått, men så förstoras det upp på nolltid.

Att folk inte kan tänka efter innan de läser någonting? Att de inte kan lugna ner sig efter den första "chocken", ta ett djupt andetag och SEDAN kommentera om man nu ens måste kommentera över huvudtaget, istället för att bara skriva första bästa som dyker upp i huvudet.

Ibland får jag känslan av att jag är ett sämre fan bara för att jag inte har 110% koll på vart dom befinner sig just nu, eller hur och vad personerna i deras crew heter och ser ut. Men så tänker jag efter, jag tycker det är ganska okej att inte veta det. Jag vill inte veta hur deras familjemedlemmar ser ut, vad dom heter och vart dom bor. Det är så klart lite annorlunda med deras crew, i och med att dom alltid finns till hands och syns överallt, men jag skulle aldrig känna igen dom på konserter eller på stan. Gordon gick tydligen framför mig i Stockholm och jag kände inte igen honom.

Är jag dålig för det? Det känns så ibland.


Det märks ju att dom har många yngre fans om man säger så (säger inte att ALLA är sådana, men de flesta är tyvärr det).

Å andra sidan är det skönt att det finns vettiga människor också, som kan hålla koll på saker och ting åt mig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

måste bara säga att jag håller med dig till 110% Sofia :)!



P.S. grymt bra blogg!! =) D.S.

2010-10-14 @ 21:17:24
Postat av: UMA

Gordon gick nästan in i mig (jag kan ha gått in i honom) utanför globen med hundarna, inte märkte jag att det var han... förrän efteråt. Känns lite dåligt... men å andra sidan som du skriver.

2010-10-14 @ 22:24:01
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Sheriilyn

åh vad jag håller med dig. Jag förstår inte riktigt varför folk faktiskt vill veta vad grabbarna gör 24/7. Det som intresserar mig är vad som händer i deras karriär samt vilka åsikter de har om saker och ting. (Och eftersom jag är intresserad av kläder och utseenden tycker jag även det är intressant att se vad Bill kokar ihop på den fronten.)

Du är definitivt inget sämre fan, snarare bättre skulle jag vilja påstå.



svar: Tack för tipset! :D

2010-10-15 @ 14:41:05
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Fija*

Jag och Lina gick förbi Gordon faktiskt, vi hälsa men hade ingen aning om att det var han.. vi kände igen hundarna (dom har man ju sett på bild) men vi trodde han var en vakt tills en i kön berätta att det var Gordon ;p

2010-10-15 @ 21:27:20
URL: http://sofura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0