Once in a while, I feel beautiful

Just nu spritter det i hela kroppen. Jag är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är egentligen ingen speciell anledning till det, utan jag är bara förbannat glad. På fredag ska jag till Göteborg för ett möte. Ska även träffa en vän som jag inte träffat sedan metaltown.

Det enda som kan få mig lite smådeppig är pengar. Jag kollar på skolor och har hittat den perfekta som jag verkligen, verkligen vill gå. Den kostar SKIT mycket. verkligen jätte mycket. Jag måset verkligen tänka igenom det ordentligt. Efter mötet på fredag vet jag däremot säkert. Åh, jag vill så gärna!

En av de absolut läskigaste sakerna jag vet är att le på bild. Dock tror jag bara att det är en vanesak. Precis som att se sig själv på kort.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vilket fint leende du har!

2010-10-06 @ 11:38:36
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0