Nackdelen med att jobba

jag blir aldrig hungrig. Jag vaknade sex i morse och har ännu inte ätit. Eller jo, jag tvingade i mig en halv macka förut. Annars har jag inte ätit sedan igår hos mormor, dit jag åkte direkt efter jobbet vid fyra. Just nu är jag ju dessutom superstressad också vilket bidrar till att jag inte blir hungrig.

Snart är det november och då händer en massa grejer! Kommer knappt att vara hemma en enda helg känns det som. Eller ja, jag kommer att vara borta två helger. En helg i malmö med Anna och Alex, som jag inte träffat sedan i maj (?!) och sedan i utlandet.

För en gångsskull så vill jag att det ska bli november. På lördag är det maskerad också, och det ska bli så kul att se elin och charlottes klänningar live. Dom är tydligen superkorta, haha. Trodde min också skulle vara det, men den täcker i alla fall rumpan till skillnad från deras. I like.

Måste hitta något ätbart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0