LMAO


När ska någon jag känner, och som står mig nära skaffa barn så att jag har en ursäkt till att köpa sånt där? Har skrattat hela dagen åt denna bilden. Den har fått pryda mitt skrivbord hela dagen, men nu är det dags att byta tillbaka till Bill och gå till tåget. Ikväll ska jag hem till min kusin med bihang och deras gigantiska TV för att se på MTV world stage, som sänder Tokio Hotel konsertern ifrån Malaysia (; Har inte sett någonting därifrån så det ska bli kul. Ska bli spännande att se hur många dissar mot Bill som kan fås in under 45 minuter.


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Det spelades in i Malaysia :D

2010-10-22 @ 15:41:03
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Siri

Hur många dissar blev det då? ;)

2010-10-23 @ 17:38:27
Postat av: Sofia Vienna

Svar till Siri: hahaha, kan säga att det blev allt ett par stycken (;

2010-10-23 @ 21:00:07
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0