Frollo sjunger O helga natt.

Jag är Disney skadad. Verkligen på riktigt. Igår på kören (ja, jag har börjat att sjunga i kör, tro det eller ej) så gick vi igenom vilka låtar vi ska sjunga under ett framträdande i December. Vi hade också fått med en cd skiva, som vi kunde sjunga med i och lyssna igenom låtarna. Så under O helga natt (som inte ens heter så fick jag reda på igår) så strömmade en röst ut ur högtalarna och istället för att börja sjunga tillsammans med alla andra så lägger jag ifrån mig ett högt tjut. Rösten hörde ju till Frollo! Domaren i Disneys Ringaren i Notre Dame.



Så ja, Det enda jag såg framför mig var Frollo som sjöng O helga natt, och den synen gjorde att jag inte riktigt kunde koncentrera mig. Frollo, eller ja, Stefan Ljungqvist, som gör rösten till honom är en av alla dom artister som vi ska köra bakom i December. Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0