”You’ve changed things... forever. There’s no going back. You see, to them, you’re just a freak... like me”

Har jätte lite på jobbet just nu och i och med att jag är timanställd så får jag inte betalt för att bara sitta här.  Har inte gjort något idag (knappt) som jag kan ta betalt för heller. Suger fet hästballe. Men jag har pratat med en värmlänning idag, och det var nog höjdpunkten på dagen. Sitter och väntar på ett mail som vägrar att komma..

Så nu ska jag (ofivilligt) sluta för dagen och åka hem. Ska ge mig ut och gå i det fina vädret och kolla på några avsnitt av Sex and the City (fy fan vad jag stör mig på Carrie!).

Vi hörs senare. Troligtvis.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0