You'll never know how i watched you from the shadows as a child



Denna bilden dök upp i mitt huvud när jag satt och lyssnade på Pirate of the Caribbean soundtracken på spotify. Bara håret satt jag med i någon timme. Men självkritisk som jag är så blev jag ändå inte helt nöjd. Oväntat. Tyckte inte att jag fick till ansiktet så bra. Orkade inte leta igenom alla bilder efter det perfekta ansiktet. Så det blev som det blev.

Men den var kul att göra, och det är väl huvudsaken? Inte särskilt svår heller. Känner att jag behöver en utmaning snart. Men vet inte riktigt vad. Hoppas ni gillar den i alla fall. Kommentera gärna, det värmer alltid.


Orginalbilder:

Kommentarer
Postat av: UMA

Den här bilden, inklusive alla andra du gjort, är helt fantastiska. Du är så bra.



sv. Så vacker, mer avslappnad, så... jag saknar honom också. <3

2010-11-10 @ 11:35:22
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Anna

Den är snygg, liksom alla du har gjort och visat här. Det tror jag egentligen att du vet att de allra flesta tycker, även om du själv ser detaljer som inte blev som du ville. För hur det än är så ser ingen av oss vad du tänker och vi vet inte vad du hade föreställt dig. Allt vi ser är en riktigt snygg bild, och mer professionell feedback är det svårt att ge, för jag skulle aldrig kunna åstadkomma något liknande. Du är duktig på det du gör, försök smyga in det faktumet i tankarna. Jag tror att du för länge sedan insåg att det inte går att banka in det, sånt gör sällan någon nytta. Men smygandet funkar, särskilt om man inte ger upp utan smyger in lite i taget.

2010-11-10 @ 17:02:22
Postat av: Sofia Vienna

SVAR - Anna, du är en ängel.

2010-11-10 @ 20:22:54
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Sissi

Denna bilden fick mig att inse hur vacker Bill fortfarande skulle vara som gammal :D ta de som en komplimang! Grymt cool bild!

2010-11-10 @ 23:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0