'Til things are brighter - I'm the man in black

Jag har en del artister som jag alltid återkommer till. Jag lyssnar dom intensivt  ett tag och sedan tar jag ett uppehåll och sedan fastnar jag för dom igen. Ikväll lyssnar jag på Johnny Cash. Jag andades Johnny Cash för några år sedan och än idag hänger han med mig. Samma sak med Joakim Thåström, som har varit min ständiga följeslagare i tolv års tid. Jag kommer älska dessa musiker till den dag jag dör. Deras musik har tagit mig igenom den mörkaste tiden i mitt liv och det är jag dom evigt tacksamma för.


Johnny Cash – Thanks A Lot
Johnny Cash – If You Could Read My Mind
Johnny Cash – Cocaine Blues


Thåström – En perfekt värld
Thåström – Jag är en idiot - The End
Thåström – En vacker död stad


Imperiet – Kriget med mig själv
Imperiet – Kickar
Imperiet – Märk hur vår skugga


Ebba Grön – Flyktsoda
Ebba Grön – Det måste vara radion
Ebba Grön – Pervers politiker

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Johnny Cash =) <3<3

2010-11-11 @ 22:51:26
URL: http://attention.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0