Mitt 2010 so far.

har ändå varit ett jävligt bra år. Egentligen borde man väl skriva detta i slutet av December, men jag är så glad just nu att jag gör det nu istället.

I januari firade jag faktiskt min födelsedag, och trivdes bra med det. Åt middag med mina vänner, och min bror kom till och med hem ifrån London för att fira med mig. Jag åkte skidor och festade tillsammans med min underbara släkt.

I Februari peppade jag för glatta livet hela månaden inför de stundande konserterna, och det är ett under att inte folk slog ihjäl mig. Jag var hos Mirre. Vi såg Rammstein och firade hennes födelsedag. Jag träffade Mimi och Sora för första gången. Cici var också där, och det var en underbar helg.

I Mars var den månaden med stor M. Jag invigde månaden med att vakna upp intill Sora och vi åkte till Kristiandstad för att ta tåget ner till Köpenhamn och möta upp Amiee, Bee och Peyton för att köa till Tokio Hotel. Jag åkte också upp till Stockholm och ner till Göteborg och sedan hem till Lidköping för att fira att mina andre  hälft fyllde år. En av de bästa veckorna i mitt lilv.


Jag inledde även en sju veckors praktik på posh24.se (kolla in deras sida, layoutförslagen jag gjorde har nu kommit upp - jätte fint!!).

April. Tillbringade hela månaden uppe i Stockholm, medan jag pendlade mellan lidköping och jönköping. Det var skönt att umgås med folk där uppe, och jag saknar verkligen tiden i stockholm.

Maj. En duva bajsade på min axel. Praktiken tog slut. Jag gick på min favoritfotograf Annie Leibovitz fotouställning. Jag träffade Anna och Alex efter deras Kina tripp och jag och anna tog bussen hem till jönköping.

Juni. Flyttade hem igen efter att skolan slutade. Jag såg Joan Jett & the blackhearts, Johnossi och Green Day på Ullevi. Stod allra längst fram och dansade loss. Min kusin tog studenten. Jag var också volontär under West Coast riot, Pier Pressure och Metaltown (dag 1 och dag 2). Där träffade jag Vicky, och vi klickade verkligen direkt. Hon är underbar!

Juli inleddes med en vecka på Peace and Love. Jag fick reda på att jag blivit antagen som funktionär till Sonisphere. Festade en del och tappade min telefon i sjön lagom när jag skulle upp till stockholm.

Augusti. Stockholm i en vecka. Sonisphere. Bodde hos Vicky (bland annat). Jag fick jobb. Jag och mamma gjorde ett inte alltför tappert försök med att börja med GI metoden. Det höll sig i ungefär fyra timmar.

September. Ganska lugn månad. Hände inget speciellt som stack ut.

Oktober. Var hos Mirre och skaffade mig en tatuering, som jag älskar, älskar älskar.

Kommande:

November. Åker ner till Anna och Alex och umgås med dom. Alex ska göra lite hårexpriment på mig och jag försöker att inte tänka på det för mycket. Och sen åker jag till London om någon mot all förmodan missat det.

December. Anledningen till att jag är så glad: Jag har fått lägenhet. Jag ska flytta i December. Min bror kommer hem över jul och min kusin kommer ner en sväng ifrån stockholm.

2010 har varit helt okej och jag hoppas att 2011 kommer bli minst lika bra.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förresten, vad kul att du gillade t-shirten! Jag har ju tryckt upp den själv efter egenritat motiv så det är one of a kind haha :) Hos min "tryckare" kostade det 250:- inkl t-shirten (kvaliten på tryck o allt är topp!!). Texten (In your shadow, I can shine - syns inte så bra på bilden) skrev jag till själv med tygpennor, så det kan fixas också ifall du är intresserad. Fast med vilken text du vill du :)



Skulle du vilja köpa en är det bara att säga till! :D

2010-11-13 @ 15:58:52
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

Miss the TH trips! Can't wait to see you again :)

2010-11-13 @ 17:07:44
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Mariam

<3

2010-11-13 @ 21:46:03
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: SORA

ahhhh ta mig tillbaka till mars!!!

2010-11-14 @ 01:15:09
URL: http://sorax.blogg.se/
Postat av: Peyton Vega

Awww march was wicked! I miss TH!

2010-11-14 @ 18:31:16
URL: http://peytonvegas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0