Lördag

Idag ska vi iväg till Camden Market. Vi vaknade för inte så länge sedan. Ni som känner mig vet att jag tar tid på mig att göra mig iordning, men det är inget jämfört med mina bröder. Viktor impulsköpte en banjo igår när vi var och besökte Brighton, och den sitter han nu och spelar på för fulla muggar. Vad Daniel gör vet jag verkligen inte.

Vi var som sagt i Brighton igår, Neola körde oss dit, och det var riktigt nice att ha någon som körde oss. Blev billigare och man såg mer av staden i sig. Jag hittade mitt drömhus, ett riktigt kråkslott. Men jag skulle nog inte kunna hitta det igen, tyvärr. Brighton var i alla fall väldigt fint och hade ett helt annat tempo än London.
Vi har inte gjort något turistigt ännu, utan bara strosat omkring. Idag ska vi nog till British Museum och National Museum också. Gratis inträde när den är som bäst. Ah, nu måste jag gå.

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

Oh you went to Brighton? I've never been XD

2010-11-28 @ 13:31:28
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0