Insanity.


På något jävla sätt så saknar man detta så himla mycket. Jag står längst till vänster, med kassen i näven. Hittade bilden hos Sanna. Min outfit: Jacka, träningsbyxor och raggsockar och ett par ordentliga kängor. Så fruktansvärt kallt. Men jag hade ändå jacka på mig, bara det är ju ett mirakel.

Idag gick jag utan jacka, jag envisas med mina tröjor in i det sista. Men nu måste jag köpa en, det är så sjukt kallt! Dessutom har jag varit sugen på pizza och glass (inte nödvändigtvis samtidigt) i en veckas tid. Igår åkte jag in till stan och köpte mitt favoritgodis alla kategorier. Salmiakbalkar. Det var lätt värt en vrickad fot.

Kommentarer
Postat av: UMA

Bilden... kyla... saknad.... vilka minnen.

2010-11-08 @ 22:50:25
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Fija*

får gåshud alltså.. aldrig varit med om något liknande. kyla.smärta.

2010-11-09 @ 16:56:55
URL: http://sofura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0