I dunno..

Finally, here is the application checklist again:
- Completed ________ School application
- Application fee EUR 100,-
- Interview (can be done in person or by sending us a video interview on CD/DVD)
- Letters of recommendation 3 (professional or academic)
- 8-10 samples of your creative work
- Assignments (if you do not have samples of your work)
- Bank letter or financial statement showing proof of at least EUR 16.000, -
- Sponsor letter (if the bank account is not under your name)
- Copy of your passport and second id
- Copy of highest degree

Är det här ens realistiskt? Kan detta verkligen gå ihop? Fan också. Just nu känns detta så fruktansvärt långt bort..

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Åhh hjärtat vad spännande! Vet inte vad du siktar på men gissar att det är stort.



Lyssna på mig! Det kommer gå ihop! Jag hade nästan samma uppgifter inför min japanresa så vet exakt hur det känns!

Följ listan och skicka iväg det som är absolut viktigast så fort som möjligt!!!

Det kommer vara så värt det!

Puss!!! <3

2010-11-01 @ 10:01:17
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/
Postat av: Malin

jaja, kör på!

Jag tyckte samma sak när jag skulle ansöka om visum till Australien och skolan, hade lust att bara ge upp på en gång. Men det är inte så svårt som man tror och pengar har du hela livet att oroa dig för ;)

Ibland kan det vara värt att vara skyldig en massa pengar

2010-11-01 @ 14:37:36
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0