Silence can destoy


Hade inte varit helt fel att gå på Swedenrock festivalen. Aerosmith ska ju för sjutton dit. Hade ju inte varit helt fel, helt enkelt. Tråkigt. Är det någon av er som ska dit så får ni bennemig spana in dom åt mig.

Bilden ovan är inspirerad från en bild som jag hittade på Jeffree Star. Andreas visade mig en ny grej i Illustrator idag, som jag ska testa lite närmare någon annan dag. Effekten ser ni lite på hans hår och ögon, den gör att man får mjuka övertoningar mellan olika färg lager.

Imorrn ska jag skriva klart det sista på rapporten och i helgen måste jag göra mig redo för redovisningarna nästa vecka. Är så nervös att jag vill börja gråta, men bara jag inte tänker på det för mycket så kommer det att bli bra..

Nu är det scrubs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0