Det är fredag och det känns i hela kroppen. Underbart!


mirres/mimis bild

Igår käkade jag på Vapiano vid centralen tillsammans med kvinnorna ovan. Beställde Funghi och det är så sjukt gott att jag skulle ätit det varje dag om jag hade haft råd! Jag har känt mig lite deppig i några dagar men det gick över så fort jag träffade dom. Sådana underbara människor!

Ah, ikväll ska jag som sagt hem till jönköping. Kommer att vara framme fyra imorrn bitti, eftersom jag tar nattbussen med Kinakvinnorna och några till från vår klass. Jag hoppas verkligen att Charlotte hinner klippa mig i helgen, det behövs verkligen. Min sidecut är alldeles för lång. Plus att jag hoppas att jag hinner tvätta och packa ner en massa också. Annars blir jag trött på mig själv.

Nu sticker jag på lunch, ciao!

Dagens plåga: Timoteij – Kom
Dagens popipop: Tokio Hotel – Pain Of Love

Kommentarer
Postat av: Mariam

aw bb <3333

2010-05-08 @ 15:31:16
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0