Maj 12, 2010

I natt var det en sådan natt igen. jag kunde inte somna. Jag låg bara och vred mig och till slut gick jag ut och satte mig och frös på balkongen med Rammsteins senaste skiva, Liebe ist für alles da i öronen. Jag somnade och vaknade igen. Det är helt otroligt hur lång en natt kan kännas. Jag missade så klart att min lillebror ringde runt tjugo över två. Han klarade av ett test som han var väldigt nervös för, och som jag försökte peppa honom inför. Han är nu en certifierad bartender. Jag är så stolt över honom!

Just nu sitter jag mest och försöker att hålla ögonen öppna. Men - solen skiner idag också och jag slutar runt lunch. Då ska jag möta upp Andreas och Nadia och på min begäran så ska vi sätta oss ner och äta glass någonstans vid vattnet. Jag har ingen aning om vart min kamera är, jag hade tänkt ta bilder. Den är troligtvis i jönköping..

Kommentarer
Postat av: sebastian

Sådana nätter suger. Du vet inte om du sovit eller varit vaken hela natten.

Svar: Jag är ledsen men inte nog med att låtarna påminner om en svunnen tid de är också mycket dåliga :P pappa retade mig och kallade dem för dia svamla haha

2010-05-12 @ 12:04:41
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0