"I said you could thank me later. It's later, Bert."




Var i skolan en stund idag med Andreas. Vi fick inte mycket gjort annat än att Andreas fick sålt sin säng 20minuter efter att han annonserat om den. På bilden ser hans säng ut som en gråsugga, vilket jag tycker är väldigt roligt. Han skrev även två meningar på rapporten, medan jag skrev.. noll.

Sen gick vi fram på stan och mötte upp Alex. Drog till Donken och köpte en marängswiss till moi och sen gick vi ner till vattnet och satte oss. Det var fint väder, och supermysigt.




Sen drog jag och Alex hem och jagade rätt på vaktmästaren. Vi spacklade och målade lite i min och hennes lägenhet och sen lagade hon supergod mat, och vi kollade på två filmer. The Blind Side och Dear John. Den förstnämnda var riktigt, riktigt bra och den andra var väl helt okej. Det är samma författare som skrivit The Notebook, så jag hade väl kanske lite för höga förväntningar på den.

Sen färgade jag Alex hår och hon trimmade min sidecut.
Nu ser jag på Dum dummare och jag upptäckte precis att den har riktigt bra musik.


Kommentarer
Postat av: Cici

Låter som en mysig dag :)

2010-05-24 @ 23:43:58
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: SORA

Mysiga bilder <3

2010-05-25 @ 14:20:31
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0